sobota, 2 marca 2013

Mój pierwszy raz z naklejkami na paznokcie Miss Sporty

Witam Was po tygodniowej przerwie, które niestety była spowodowana sporą ilością nauki. Od dawna chciałam wypróbować naklejki na paznokcie, ale stwierdziłam, że będzie lepiej zacząć od czegoś tańszego, bo nie byłam pewna, czy będę miała do tego cierpliwość. Mój wybór padł na zeberkę od Miss Sporty.



Instrukcja obsługi jest dość prosta odrywamy, naklejamy na czysty paznokieć i na to top coat. Nakleiłam tylko na palce serdeczne i tutaj zaczęły się schody, mój top coat Sally Hansen rozpuścił czarny pigment i go trochę rozmazał. Po 2 dniach brzegi naklejki zaczęły się odklejać, więc haczyły mi o wszystko. Pod wpływem zmywacza do paznokci zszedł tylko czarny kolor z naklejki, całą resztę musiałam zdrapać. Mówiąc ogólnie to według mnie to taki jednodniowy mani, bo efekt jest całkiem ładny. 






1 komentarz:

  1. Ale ładnie :) Bardzo delikatnie. Też gdzieś mam te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń