czwartek, 7 marca 2013

Wibo Gel Like TheOleskaaa

Witam Was :) ostatnio skusiłam się na lakier Wibo z serii stworzonej przez blogerki w kolorze Peaches and Cream. Lakiery ma formułę, która powinna imitować lakier żelowy. 



O ile w buteleczce kolor bardzo mi się podoba, o tyle na moich paznokciach już kompletnie nie. Widziałam od razu, że wbrew nazwie nie jest brzoskwiniowy, ale takiego cukierkowego różu się nie spodziewałam. Konsystencja lakieru jest dziwna dość gęsta i pierwsza warstwa zostawiła smugi, a druga już ładnie wszystko pokryła. Mimo niezadowolenia z tego koloru, kuszą mnie inne, bo jednak niektóre są śliczne. Jutro idę na małe zakupy, więc może wpadnie mi do rąk kolejny. A Wy polecacie je czy raczej nie?

3 komentarze:

  1. mnie się podobają odcienie tej kolekcji- poluję na Słoneczny Patrol Jampai.
    Jednak jakoś pozostawia trochę do życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podchodziłam do nich na ostatnich zakupach, ale kolory jakoś mnie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń