piątek, 29 marca 2013

Żele pod prysznic Isana

Witam Was przedświątecznie :) dzisiaj o produktach, które większość z Was na pewno zna :)
Skusiłam się na nie jakiś czas temu, a wszystko przez zachęty na blogach. Wybrałam zapachy owocowe, bo uwielbiam smakowite zapachy żeli pod prysznic. W regularnej cenie kosztują 3,99 i niczym się nie różnią od tych droższych. Bardzo fajnie się pienią, nie wysuszają skóry, mają przyjemny zapach, który nie utrzymuje się po myciu na ciele, a szkoda :) Ten o zapachu figi i pomarańczy miał w sobie perełki-olejki, naprawdę w niewielkiej ilości, rozpuszczały się i też nic nie dawały. Moim faworytem jest zdecydowanie zapach jogurtu i witamin, słodki i apetyczny. Poniżej możecie zobaczyć obietnice producenta.





Wiem też, że wiele z Was uwielbia zapach kokosa (ja akurat nie przepadam :) i Isana posiada też żel w tym zapachu, bardzo słodki i intensywny. Myślę, że wielbicielkom kokosa przypadłby do gustu, więc przetestujcie :) Dodatkowo od wczoraj w Rossmannie te żele kosztują 2,99 

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że mają SLS, który mnie podrażnia, inaczej bym się nie oparła tym żelom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te żele za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel o zapachu gruszki i mango. Jak go skończę to na pewno sięgnę po kolejne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W poniedziałek wykończyłam ten jogurtowy, fajny był. :) Na pewno skuszę się na jakąś inną wersję zapachową. :)

    OdpowiedzUsuń