niedziela, 10 marca 2013

Keratin - Repair Loton

Witam Was :) jakiś czas temu chwaliłam się przesyłką od firmy Loton, dzisiaj przyszedł czas na pierwszą recenzję. Testowanie zaczęłam od produktu Keratin - Repair, odżywka z kompleksem płynnej keratyny, rekonstrukcja zniszczonych włosów.



Włosy myję co 2 dni i tak też stosowałam tą odżywkę, po każdym myciu. Pryskałam włosy osuszone ręcznikiem i rozczesywałam. Jak widać na 1 zdjęciu jest to produkt dwufazowy i przez użyciem należy go dobrze wstrząsnąć. Ma lekką formułę, nie obciąża i nie powoduje przetłuszczania. Włosy fajnie się rozczesują, są miękkie, ładnie wyglądają, zdrowo błyszczą. Zapach jest specyficzny, utrzymuje się przez jakiś czas, ale nie jest to w żaden sposób męczące ani uciążliwe. Jedynymi wadami jest to, że przy długich włosach dość szybko się zużywa i nie widziałam tej odżywki w żadnej drogerii :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz