niedziela, 29 września 2013

Ziaja mleczko do ciała - masło kakaowe

Witam Was :) ostatnio dość mocno się ochłodziło, co u mnie zawsze wiąże się z przesuszeniem skóry. Mleczka do ciała używałam też w wakacje, jednak później zaprzestałam na rzecz lżejszego balsamu a teraz znowu do niego powróciłam. Seria Ziai (chyba tak się to odmienia) Masło kakaowe ma przede wszystkim boski zapach, jakby rzeczywiście było tam dosypane prawdziwe kakao. 


Konsystencja jest trochę tępa, tłusta i treściwa, według mnie to zaleta. Pozostawia tłusty film na skórze, ale ja zawsze się smaruję na noc, więc w niczym mi to nie przeszkadza. Bardzo fajnie nawilża i natłuszcza skórę, po użyciu jest gładka, przyjemna w dotyku i nie ma śladów po przesuszeniu. Stosowałam go po opalaniu i przy obecnej pogodzie, w obu wypadkach sprawdził się bardzo dobrze.


Przyznam się, że mimo dobrych właściwości i zadowolenia po użyciu, najbardziej zauroczył mnie zapach, szukam czegoś z tej serii na włosy, ale jak na złość nigdzie nie ma, nie wiem gdzie mogłabym to dostać, skoro nie ma w Rossie, Naturze ani SP. Znacie tą serię? Lubicie?

2 komentarze: