środa, 11 września 2013

Garnier Ultra Doux odżywka z olejkiem z awokado i masłem karite

Witam Was :) dzisiaj mam bardzo senny dzień i jednocześnie nudnawy na praktykach, jak nigdy czekałam aż się skończy. Przed odżywką Garniera z olejkiem z awokado i masłem karite długo się wzbraniałam mimo, że pewnie dla wielu z Was to KWC, a to wszystko przez to, że zachwalana odżywka Nivea Long Repair u mnie okazała się bublem. Ale w końcu się przekonałam, kupiłam i zakochałam.


Moje włosy jakoś wybitnie zniszczone czy suche nie są, zdarzają im się gorsze dni i rozdwojone końcówki, ale myślę, że przy długich włosach to nieuniknione. Odżywka pachnie wg mnie lekko kokosowo, nie lubię tego zapachu, ale nie jest intensywny, na włosach się nie utrzymuje, ogółem da się znieść. Konsystencję ma dość gęstą, fajnie się nakłada na włosy i już po samym zaaplikowaniu włosy stają się miękkie. Gdy wyschną łatwo się rozczesują, wyglądają, zdrowo, lśnią i są przyjemne w dotyku. Z tego co wyczytałam nie zawiera silikonów, więc myślę, że to kolejna zaleta chociaż ja i tak zawsze po myciu nakładam je na końcówki. Trochę żałuję, że tak długo ją omijałam, bo wiem, że będę do niej wracać. Poniżej skład i opis z opakowania.


Polecacie może jakieś inne odżywki tego typu?

10 komentarzy:

  1. No proszę, 0 sls-ów? W takim razie dopisuję tę odżywkę do mojej listy produktów, które zamierzam nabyć :) A dlaczego nie przypadła Ci do gustu Nivea? Ja właśnie użyłam jej po raz pierwszy. Jest ok :) Nie mam za bardzo porównania, bo nie jestem włosomaniaczką, ale Twoja opinia odżywki Garniera brzmi zachęcająco :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SLS to raczej w szamponach, ona nie ma silikonów :) po Nivei miałam sianowate włosy

      Usuń
  2. Mam czerwoną odżywkę. Najgorsza, jakąkolwiek miałam. Włosy są splątane, nie da się ich rozczesać. Nie lubię jej i więcej nie kupię. Resztę która mi została używam do golenia nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się o niej naczytałam, podobno jest bardzo dobra dla zakręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie posiadałam takiej, może jak mi wpadnie kiedyś w ręce to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tą odżywkę chociaż i Nivea jak dla mnie jest genialna...nawet nie wiem czy nie pasuje mi bardziej niż Garnier:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją kupić, a wybrałam tą z Gliss Kur. Szampon bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń