czwartek, 5 września 2013

Loreal Ideal soft żel-krem oczyszczający

Witam Was :) od razu na wstępie przyznam się do brzydkiej rzeczy, a mianowicie nie lubię robić demakijażu, cała ta zabawa z mizianiem wacikami i płynem drażni mnie i pochłania zbyt wiele czasu. Dlatego zawsze szukam żelu do twarzy, który od razu zmyje makijaż, a dopiero potem ewentualnie przecieram twarz wacikiem z płynem. W związku z tym dzisiaj o żelu-kremie od Loreal, którym się zachwycam.


Należy do nowej serii kosmetyków pielęgnacyjnych, widziałam, że na wielu blogach pojawiły się recenzje miceli i toników Ideal Soft i innych rodzajów Ideal...
Ogromną zaletą jest to, że tubka ma bardzo mały otwór, dzięki temu możemy wylać na dłoń bardzo małą ilość i więcej naprawdę nie trzeba, bo genialnie się pieni i zmywa całość za jednym razem (trzeba wcześniej zmoczyć szczególnie rzęsy żeby czerń się nie mazała tylko dała zmyć). Jest bardzo wydajny, spokojnie będzie nam towarzyszył przynajmniej przez 3 miesiące albo i więcej! Konsystencja rzeczywiście żel-kremu o perłowej barwie. Zapach bardzo delikatny i subtelny. Co do oczyszczania skóry to oczyszcza, ale tylko z makijażu :) po myciu i przetarciu skóry nasączonym wacikiem pozostaje nadal czysty, a przy innych żelach zdarzało mi się, że wacik jeszcze zbierał resztki podkładu. Nie zauważyłam obiecywanego nawilżenia, ale też nie suszy.


Ogólnie to mój nr 1 wśród żeli do mycia twarzy i polecam go Wam BARDZO, kosztuje jakieś 15 złotych myślę, że to niedużo, jak na sporą wydajność i zaoszczędzenie czasu na demakijaż :)

6 komentarzy:

  1. Świetna sprawa, też jestem dość leniwa co do zmywania makijażu. Niestety moja cera nie pozwala mi na mycie twarzy wodą z kranu. A szkoda bo na pewno bym sie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam taką przypadłość, pełno plam po umyciu twarzy wodą, ale z czasem mi przeszło

      Usuń
  2. Świetny produkt zwłaszcza jak zależy nam na szybkim zmyciu makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam , ale z Twojej opinii wydaje się być nawet niezłym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych nowych produktów, pewnie się na jakiś skuszę, na razie mam tylko micela. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń