piątek, 27 września 2013

Jesień w trochę innej odsłonie

Witam :) dzisiaj postanowiłam odstąpić na chwilę od kosmetyków. Wiem, że jesień to mało lubiana pora roku, ale ja myślę, że daje nam coś fajnego a mianowicie nowe sezony seriali. Jeśli tak, jak ja lubicie się w ten sposób oderwać od codzienności to zapraszam, bo właśnie dziś post serialowy. Oczywiście nie będę wrzucać tutaj wszystkich, które wychodzą, a tylko te, które ja lubię i oglądam. Nie chcę zdradzać fabuły, więc spoilerów nie będzie.

Sherlock
Trzeci sezon od 31 października, niestety każdy z nich ma tylko po 3 odcinki, które trwają po 1,5h. Serial jest naprawdę genialny i nie mogę się doczekać.

Pamiętniki Wampirów
Sezon już 5, poprzedni był, jak dla mnie rozczarowaniem, oglądam chyba tylko dlatego, że już zaczęłam, więc skończę i czekam na jakiś zwrot akcji. Premiera 3.10.

Grimm
Wydaje mi się, że to jeden z mniej popularnych seriali, ja go bardzo lubię i muszę przyznać, że główny bohater jest mężczyzną bardzo w moim typie ;) start trzeciego seoznu: 25.10

Teoria wielkiego podrywu
Tutaj chyba wiadomo, nigdy nie mam dość Sheldona :D, sezon 7 rozpoczął się wczoraj.

Jak poznałem waszą matkę?
Serial myślę, że znany raczej wszystkim, jak z nie z widzenia to ze słyszenia. Sezon 9! leci już od 23 września

Mam w planach oglądać też kilka nowych seriali 
Sleepy hollow
Czyli Jeździec bez głowy. Nie widziałam jakiejś dużej kampanii promocyjnej tego serialu, natknęłam się przypadkiem i mnie zaciekawił, leci już od 16 września.

Dracula
Będę oglądać głównie dlatego, że występuje tam Johnathan Rhys Meyers, który wg mnie w Tudorach był świetny. Start 25 października.

The Originals
Czyli serial o tzw. wampirach pierwotnych znanych z Pamiętników Wampirów, nawet jeden z odcinków poprzedniego sezonu ma taki tytuł, jak ten serial i miał być jego pierwszym odcinkiem. Premiera 3.10.

Teraz pochwalcie się co Wy oglądacie, czy może nie lubicie seriali?  Mam nadzieję, że wszystkie daty premier okażą się dobre i nie będzie już żadnego przesuwania ich przez producentów.

Zdjęcia nie są moją własnością, pochodzą z serwisu Filmweb.pl

11 komentarzy:

  1. Trochę tego się uzbierało ;). Ja praktycznie nic nie oglądam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy bardzo podobny gust jeśli chodzi o seriale:) Jestem ciekawa serialu Dracula:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienie :) Ja ze swojej strony mogę dodać jeszcze, że zawsze warto oglądać je w oryginale z angielskimi napisami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego ale ja nie mam czasu na oglądanie tv :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio nie mam ochoty nic oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę koniecznie pooglądać jakiś wskazany film:):)

    OdpowiedzUsuń