wtorek, 17 września 2013

Maybelline Color Whisper 430 Coral Ambition

Witam :) dziś chciałabym Wam pokazać idealną szminkę na co dzień od Maybelline, z nowej serii Color Whisper w kolorze nr 430, jest to delikatny łosiowy/jasny koral. Daje bardziej efekt błyszczyka, jest taka półtransparentna, trwałość raczej marna, jak to przy błyszczykach, ale mnie to rekompensuje piękny kolor, 
w którym się zakochałam, ostatnio używam jej codziennie. Do tego bardzo ładnie nawilża usta. Przez brzydką pogodę ciężko było mi oddać jej kolor myślę, że najlepiej oddaje go zdjęcie gdzie mam ją na dłoni.



"Gołe" usta:


Pomalowane:


Jak widać efekt jest bardzo naturalny i dzięki niej chyba pokocham błyszczyko-szminki, chciałam jeszcze kupić eliksir z Wibo, ale jakoś żaden kolor mi się nie spodobał z tych, które były. Polecacie jeszcze jakieś tego typu malowidła innych firm?



4 komentarze: