środa, 25 września 2013

Mixa Bogaty krem nawilżający 24h przeciw przesuszaniu do skóry bardzo suchej

Witam :) dzisiaj o kremie, na który skusiłam się przy okazji jakiejś promocji, jak tylko pojawił się w Rossmannie. 


Producent obiecuje nam, że jest to bogaty krem nawilżający, do skóry bardzo suchej. Wszystkie kremy, których wcześniej używałam i miały w nazwie "bogaty" miały gęstą i treściwą konsystencję, tutaj też się tego spodziewałam, więc myślałam, że będzie to krem raczej na noc. Pomyliłam się, jest bardzo lekki, nietłusty, szybko wsiąka w skórę, idealny pod makijaż. Nie jest jakoś silnie nawilżający i nie sądzę, aby sprawdził się w rzeczywiście mroźną zimę np. na nartach. Kolejną kwestią jest to, że ma działać przeciw przesuszaniu, o ile dużego nawilżenia przy używaniu go nie widzę, tak przesuszenia też nie.

Spójrzmy jeszcze, co obiecuje nam producent:


No i skład, zawiera parafinę, więc pewnie dla tych z Was, które mają skłonność do zapychania jest już zdyskwalifikowany.


Mixa jest reklamowana jako nowość na rynku, a na opakowaniu mamy Loreal :)
Polecam tylko tym z Was, które szukają czegoś dobrego pod makijaż, jeśli oczekujecie porządnego nawilżenia tak, jak ja to niestety trzeba szukać dalej. 

18 komentarzy:

  1. A ja myślałam, że te kosmetyki są w Naturze:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem czy są w Naturze, jak na razie widziałam tylko w Rossie

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć że to jednak krem nie dla mnie. Będę pamiętała żeby go unikać :)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, bo mam skłonności do zapychania ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. tez musze unikac.. dodaje do obserwowanych. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zobaczyłam że na żelu do mycia buźki z LRP Effaclar również jest lOreal ;o :P

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie jest mega nawilżający, akurat takiego szukam teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy kremik, aczkolwiek pewnie za mało nawilża, a wiadomo chłód sie zbliża, trzeba mocniej nawilżać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Początkowo był bum na mixę wszędzie zachwalano, wiadomo reklama ;) A jednak się okazuje, że nie wszystko jest takie super ;p Czytałam już kilka recenzji różnych produktów z tej firmy i często są negatywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się z tym spotykam, mało o nich dobrych recenzji

      Usuń
  9. tak myślałam o kremie CC Mixa,ale na razie mam trochę kosmetyków od nich i sprawdzę co to za wynalazki .Może Loreal zrobił się nudny dlatego wymyślili nową markę,żeby zrobić nieco szumu i przyciągnąć klientów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyciągnęli szczególnie tym, że miały to być kosmetyki dla wrażliwców, oglądałam tester tego CC i to jest produkt raczej pod podkład

      Usuń
  10. Może do tłustej cery na noc by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, jeśli posiadaczki tłustej cery lubią na noc coś lekkiego, wiem, że Mixa ma też krem dla tłustej cery

      Usuń
  11. Chyba wiadomo, że na dzień pod makijaż nie nawalisz sobie tłustego kremu, który nie wiadomo jak nawilży ci skórę, bo od tego są kremy na noc. Jak dla mnie super produkt.

    OdpowiedzUsuń