sobota, 8 lutego 2014

Ziaja Masło Kakaowe - produkty do włosów

Masło Kakaowe to moja ulubiona seria z Ziai, uwielbiam ten zapach, a produkty same w sobie też są według mnie bardzo dobre. Dlatego też skusiłam się na wszystkie 3 kosmetyki do włosów z wspomnianej serii.
Szampon świetnie sobie radzi z myciem głowy, aż ma się uczucie tej świeżości. Bardzo fajnie zmywa oleje, maski diy i inne cuda, które na nie nałożymy. Włosy mogą być po nim lekko splątane, ale produkty poniżej sobie z tym razem i nie ma ryzyka, że będzie trzeba rozplątywać kołtuny. Spokojnie mogę myć włosy 2 dni, nie przyspiesza ich przetłuszczania. Ma jasnobrązową barwę, która na początku mnie zdziwiła, bo dziwnie tak żeby szampon miał brudny kolor :D.


Tutaj możecie przeczytać obietnice producenta i skład. Zawiera SLS, ale nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu tej substancji na moje włosy. 


Odżywka ma dość rzadką konsystencję, ale nie na tyle żeby spływać i się marnować przy nakładaniu, dobrze trzyma się włosów. Już przy jej spłukiwaniu czuć, że włosy są mięciutkie, a gdy wyschną są gładkie, lejące, nawilżone, wyglądają naprawdę zdrowo.


Tutaj skład i parę słów od producenta.


Maska jest gęsta i zbita, bardzo dobrze się nakłada. Działa bardzo podobnie do odżywki z tym, że są jeszcze bardziej wygładzone i lejące.


I ponownie obietnice i skład.


Jestem z tych produktów bardzo zadowolona, zdecydowanie służą moim włosom. Nie mają tak boskiego zapachu, jak balsamy z tej serii, wyczuwam w nich kokos, albo coś w tym stylu. Szampon to wielka butla 400 ml, a odżywka i maską mają po 200 ml. Używałam ich wszystkich razem, dzięki czemu zużywają mi się równomiernie i niestety na dzień dzisiejszy kończą się. Na pewno będę do nich wracać, ale chcę też spróbować produktów do włosów Ziai tym razem oliwkowych. Znacie? Skusicie się? Polecacie coś wartego uwagi od Ziai? 

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nikogo z tego grona ale chętnie to zmienię

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubie porodukt ziai do demakijazku (mleczko) . do włosów jeszcze nic nie próbowałam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z produktów Ziaji do włosów miałam jedynie maskę Intensywna odbudowa do włosów zniszczonych i bardzo ją lubiłam:) może skuszę się na tą kakaową serię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, choć nie wykluczam zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon mnie kusi :) Ciekawa jestem jego, ale skusze się pewnie jak wykorzystam swoje szamponowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie kupujesz te maski i odżywki Ziaji ? Szukałam u siebie w Rossmannie i w Naturze i niestety nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkie produkty są dostępne w drogeriach, kupuję w ich sklepie firmowym :)

      Usuń
  8. kiedys lubiłam lekki krem z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń