poniedziałek, 31 marca 2014

Zakupy kosmetyczne w marcu

Witam :) zakupy w marcu raczej jakieś szczególne nie są, nie zasilają zbytnio zapasów kosmetycznych, bo większość to kosmetyki, które zużywam na bieżąco. 
Effaclar to ostatnio mój hit, więc jak zobaczyłam kolejny kupon do Super Pharm na niego to wiedziałam, że muszę kupić. Nowość - szampon, odżywka i mgiełka Schwarzkopf z Claudią Schiffer, wybrałam wersje dodającą objętości z biotyną, czytałam, że mają dość przyzwoite składy, ale jak na razie opinii o nich niewiele. 


A poniżej każda z rzeczy kosztowała mniej niż 5 złotych. Balsam po goleniu Isany, wiecznie go nie było aż w końcu go dorwałam. I dwa balsamy z CND, skusiłam się głównie przez cenę, zobaczymy jakie będą miały działanie.


Obecnie moje kremy nr 1, mimo ocieplenia pogody, wciąż dobrze działają na moją twarz, więc póki co nie planuję zmiany.


I kupiony podczas obniżki w Hebe CC Bell, użyłam go do tej pory dopiero raz, ale jest całkiem całkiem.


I jak? Coś zaciekawiło Was w szczególności?
Czekam jeszcze na nowe pudełeczko i zapewne od razu, jak je dostanę pokażę Wam zawartość.

Utworzyłam też fanpage mojego bloga na fb, na którego Was serdecznie zapraszam, możecie kliknąć TU lub pod obserwatorami. 


10 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie oczywiście produkty do włosów :) Poza tym kremy do twarzy też wyglądają interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno o nich napiszę, a o kremach już pisałam i polecam :)

      Usuń
  2. Też bardzo lubię żel Effaclar ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Bielendę krem do ciała, ale z bawełną i jest mocno średni :( nie nawilża na długo, trochę wodnisty, a poza tym brzydko pachnie :P ale może ta wersja jest lepsza i tego Ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. załamałaś mnie :D dobrze że dałam za niego niecałe 5 zł

      Usuń
  4. Ostatnio dostałam próbkę szamponu z tej serii nowej, jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam balsam Fa, nie zachwycił mnie nijak, ani zapachem, ani konsystencją, ani działaniem - używałam po wieczornym prysznicu, a rano po nawilżeniu nie było śladu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i Ty też mnie załamałaś, nigdy nie miałam balsamu fa i oczekiwałam, że będzie dobry :(

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ten zestaw dodający objętości :)

    OdpowiedzUsuń