niedziela, 9 marca 2014

Duet L'Oreal Triple active na dzień i na noc

Macie czasem tak, że jakiś kosmetyk trafia do Was przez przypadek i okazuje się super? Tak było w tym przypadku, nie chciało mi się iść do rossa szukać kremu, więc przy okazji bycia w Kauflandzie kupiłam te dwa osobniki poniżej, każdy kosztował niecałe 20 zł.
L'Oreal Triple Active na dzień ma dość lekką konsystencję, dzięki czemu świetnie współgra z podkładem, ale gdy mam dzień bez makijażu też bardzo dobrze daje radę i nie muszę dokładać kremu w ciągu dnia, jak to bywało w przypadku innych, gdzie po paru godzinach mnie suszyło. Świetnie nawilża i daje ulgę podrażnieniom, w szczególności tym, które się pojawiały u mnie po myciu twarzy. Posiada też filtr UV niestety na opakowaniu nie napisano jaką ma wartość, pisałam nawet do firmy, ale odpowiedzi nie dostałam.


Tutaj skład dla zainteresowanych:


L'Oreal Triple Active na noc ma cięższą konsystencję od tego na dzień, również bardzo dobrze nawilża i koi skórę. Mimo, że jest bardziej konkretny nie pozostawia tłustego filmu. Rano budzę się z wypoczętą skórą, wyglądającą bardzo zdrowo i świeżo. 


I kolejny skład:


Te kremy doprowadziły moją skórę do świetnego stanu. Zawsze w okresie jesiennym i zimowym stawała się sucha i podrażniona, a po myciu to już w ogóle błagała o krem. Teraz mogę myć spokojnie, nic mnie nie ściąga, nie czerwieni się, nie ma suchych placków. Obecnie te dwa cuda są na wykończeniu, ale nie będę kombinować i zmieniać, tylko kupię je znowu. Wydaje mi się, że na lato mogą się nie nadawać, ale póki temperatury nie są superwysokie nie będę sobie zawracać głowy zmianą kremów. Znacie je? Lubicie kremy od L'Oreal?



7 komentarzy:

  1. chyba nie używałam jeszcze żadnych kremów z L'Oreal. moja skóra w czasie zimy też się strasznie przesusza ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze kremów z Loreala...fajnie, że jesteś z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak jak dziewczyny powyżej jeszcze ich kremów nie uzywałam. Dobrze, że u Ciebie sie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że są dostępne na rynku dość długo, ale jakieś mało popularne w porównaniu z innymi seriami L'Oreala

      Usuń
  4. Skoro dla cery suchej i wrażliwej, to może powinnam się skusić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ja aktualnie mam na wykończeniu krem nawilżający z olay i też sobie chwale póki co :) nie daje jakiegoś super efektu nawilżenia ale mi wystarcza bo mam cerę mieszaną :)

    OdpowiedzUsuń