poniedziałek, 21 października 2013

Synesis szampon ziołowy

Witam Was :) dziś o szamponie, który trafił do mnie tylko dlatego, że miałam do wykorzystania bon na 50 zł z fb Synesis i tak dobrałam zakupy, że zapłaciłam tylko za przesyłkę. Nie wiem czemu utkwiło mi w głowie, że wtedy ten szampon kosztował 28 zł za 300 ml, a obecnie na stronie producenta mamy 39. 


Jak widać opakowanie jest bardzo minimalistyczne, tylko nazwa i nic poza nią. Skład i działanie dostajemy w zamówieniu na kartce i z tego co pamiętam ma w sobie SLS. Butelka ma jedną wadę, ciężko otwiera się ją mokrymi rękami, więc muszę pamiętać żeby ją otworzyć zanim się zamoczę. Szampon ma kolor zwykłej czarnej herbaty, zapach ziołowy i to dość mocno, ale mnie to akurat nie przeszkadza, bo nie utrzymuje się po myciu. Oczyszcza bardzo dobrze i chyba dość mocno, bo lekko plącze włosy, więc bez odżywki ani rusz.
Myję włosy co 2 dni, więc opiszę, jak wyglądają u mnie włosy dzień i dwa po użyciu. Dzień 1 włosy błyszczące, uniesione u nasady, mają fajną objętość, nie ma tutaj mowy o okropnym puszeniu się fryzury. Dzień 2 dalej błyszczą, ale już niestety mniejsza objętość, chociaż nie ma oklapu! Bardzo mnie to cieszy, bo mam długie włosy i niestety mają skłonność do tego.
Jest też bardzo wydajny, bo mocno się pieni, więc wystarczy niewielka ilość i umyje się głowę i całe włosy. Czy kupię go ponownie? Pewnie nie, myślę, że za 39 zł mogę mieć coś lepszego, z resztą dla mnie szampon ma tylko myć i dawać radę olejom, od pielęgnacji mam maski, oleje i odżywki.
Polecacie może jakieś inne szampony. przy których włosy nie oklapują nawet 2 dni po myciu?

2 komentarze:

  1. Lubię rzeczy idealne w swej prostocie :)
    Ale cena nie zachęca..

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziwo nie znam tej firmy .... ale cena trochę mnie przeraża, za podobną cenę to kupiłam tylko szampon leczniczy zalecony przez dermatolog, a sama to bym się nie zdecydowała zapłacić takiej ceny :) szkoda też, że ma SLS w składzie....

    OdpowiedzUsuń