niedziela, 14 kwietnia 2013

Loton Volume Spray

Witam Was w ten słoneczny poranek, dzisiaj włosowy post :)


Spray zwiększający objętość firmy Loton. Początkowo trochę się obawiałam tej objętości, bo lubię kiedy włosy są sprężyste i gładkie, a puszyste włosy nie zawsze wyglądają zdrowo, czasem robi się efekt siana. Na szczęście spray ma lekką konsystencję, więc mogę bez obaw używać go nawet przy skórze. Nie ma żadnego przeciążenia włosów, ani siana. Wyglądają ładnie i zdrowo, są lekko uniesione u nasady, nie plączą się. Mgiełki zawsze używałam po myciu i nie było żadnych problemów z rozczesaniem ich. Przy napsikaniu sobie zbyt dużej ilości, po wyschnięciu można to bardzo łatwo wyczesać.


Niestety wadą znowu jest tutaj dostępność, mój Rossmann i Natura posiadają bardzo okrojoną ofertę Loton, jednak na stronie przeczytałam, że są także w Tesco, więc muszę zajrzeć, bo od wieków nie byłam w tym sklepie. 
Znacie tą firmę, polecacie coś? 


3 komentarze: