wtorek, 4 grudnia 2012

Ultra Hydrating Shea Butter Mask "Coconut"

Witam serdecznie,
dzisiaj chciałabym Wam pokazać maskę, co do której mam mieszane uczucia. Chodzi o Ultra Hydrating Shea Butter Mask "Coconut".

Kupiłam ją w Hebe, kosztowała jakieś 3 zł, bo akurat była promocja, cena regularna to 5 złotych. Nie lubię kokosa, ale ostatecznie do zakupu przekonała mnie obietnica nawilżenia skóry.


Producent zaleca trzymanie jej 10-15 minut na skórze twarzy i szyi, przyznam szczerze, że miałam z tym problem, bo zapach maseczki kokosow-lawendowy jest dziwny, chemiczny, mdły i miałam problem wytrzymać te minuty, bo strasznie mnie męczył. Konsystencją maseczka przypomina mi pastę cynkową, jest treściwa, rozprowadza się bez problemów, po chwili wysycha.


Zmywa się ją wodą bez większego wysiłku i tutaj nastąpiło zaskoczenie, twarz była bardzo miła w dotyku i nie było uczucia ściągnięcia :) Nie wiem sama, czy ją polecam, czy nie, twarz wygląda po niej całkiem ładnie, ale paskudny zapach zniechęcił mnie do ponownego zakupu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz