niedziela, 23 grudnia 2012

Święta ?

Witam Was :*
ciężki tydzień już za mną, a trochę wolnego przed :)
Widziałam, że na wielu blogach pojawiły się posty świąteczne, a znowu na innych nie ma o tym słowa :)
Przyznam szczerze, że nie zbyt lubię przygotowania, szczególnie nienawidzę sprzątać. Jutro rano czeka mnie robienie ciast: sernika i snickersa. To drugie będę robić pierwszy raz, więc mam nadzieję, że się uda.
Ciągle sobie obiecuję, że porobię zdjęcie kosmetyków i co nieco napiszę, a zawsze zajmę się czymś innym. Ale teraz mam wolne, więc nie będzie innego zajęcia. Mam zamiar przygotować parę rzeczy do szkoły i nabrać sił przed ogromem nauki.

Życzę Wam niezależnie od tego, czy lubicie święta, czy obchodzicie, czy też nie, spełnienia wszystkich marzeń, ciekawych podróży, zdrowia i wielu powodów do radości.

A ze swojej strony obiecuję wszystko "obfocić" i napisać tutaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz