sobota, 29 grudnia 2012

Nivea Pure&Natural pomadki ochronne

Witam serdecznie :)
dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pomadki ochronne Nivea, z serii Pure&Natural.
Posiadam dwa warianty zapachowe a mianowicie oliwka&cytryna i mleko&miód. Obie dają taki sam efekt, więc postanowiłam napisać na ten temat jeden post.


Bardzo dobrze radzą sobie z suchą skórą ust, a także chronią przed zimnem. Gdy usta są już bardzo spierzchnięte, zaczerwienione i schodzi z nich skóra, wystarczy posmarować, a pomadka już zadziała sama. Sucha skóra będzie zmiękczona, dzięki temu można ją usunąć np. przecierając usta chusteczką,  w tych miejscach nie zrobią się ranki. Stosuję je przed wyjściem na dwór i czasem na noc, od dawna nie miałam suchych ust. Myślę, że za taką cenę (ok. 6 zł) warto spróbować.


Oliwka&cytryna pachnie bardzo ładnie, uwielbiam ten zapach, jest świeży i nieduszący. Mleko&miód ma już zapach mniej przyjemny, dość charakterystyczny, ale jakoś szczególnie nie przeszkadza.


I teraz moje główne pytanie do Was, jakie pazurki robicie na Sylwestra? Zastanawiam się nad naklejkami albo brokatem a Wy?

2 komentarze:

  1. ja miałam kiedyś truskawkowy, ale po jakimś czasie zaczęło mnie mdlić od tego zapachu/posmaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja mam dwie i sobie zmieniam żeby tego uniknąć, chociaż zapach truskawki szczególnie ten chemiczny bywa uciążliwy :)

      Usuń