sobota, 1 grudnia 2012

Maybelline Dream Fresh BB

Witam Was,
chciałabym zaprezentować dziś BB od Maybelline.


Spójrzmy od razu na 8 obietnic producenta:

1. Efekt rozświetlenia owszem jest, ale niektóre osoby mogą to uznać wręcz za błysk.
2. Bardzo bardzo delikatne. 
3. Tutaj chyba nie muszę nic dodawać. Filtr to wielka zaleta :)
4. Ciężko mi stwierdzić, zawsze daję krem przed aplikacją.
5. Raczej słabo koryguje i ich nie kryje.
6. Tak.
7. Wygładzenie takie, jak na poziomie kremu tonującego, nie mam problemów z cerą, więc dla mnie było wystarczające.
8. Tak, formuła jest lekka, więc nie ma tynku na twarzy :D

Mówiąc ogólnie byłam zadowolona z niego, idealny na lato, lekki, praktycznie wcale niekryjący, ale za to z filtrem. Wymagał u mnie tylko lekkiego przypudrowania, bo nadmiernego rozświetlenia też nie lubię. Na taką pogodę, jaką mamy obecnie wolę coś bardziej kryjącego, ale być może na kolejne lato go kupię.
Tak wygląda kolor Fair na ręce


A tak po rozsmarowaniu:

Jak widać zbyt wiele z tego koloru nie zostało, ale rozświetlenie jest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz