czwartek, 2 stycznia 2014

KTC Olej migdałowy

Witam Was w Nowym Roku :). Olej migdałowy KTC jest już ze mną od jakiegoś czasu, za niedługo mi się skończy, więc przyszedł czas na parę słów o nim. Oczywiście jest to olej, którego można także używać w kuchni, ja jednak używałam go tylko w łazience. Na włosach zazwyczaj trzymałam go 2-3 godziny, rezultaty są naprawdę świetne. Włosy są bardzo dobrze nawilżone, lśniące, gładkie i wyglądają zdrowo. Na twarzy również się dobrze sprawdza, nakładając go wieczorem, rano wstaję z miękką, gładką i nawilżoną buzią. Jednak najczęściej służy mi do mieszania go z balsamami, bądź nakładany na ciało w wersji solo. Moja skóra źle znosi depilację w zimę, szybko wysusza się i jest podrażniona. On sobie z tym świetnie radzi, łagodzi i likwiduje swędzenie.


Cena takiego oleju to jakieś 14 złotych za 200 ml myślę, że naprawdę warto. Mój olejowy zapas powoli zostaje zużywany, więc tak za miesiąc będę kupować nowe oleje i mam w planach kupić także te od KTC tylko w innych wariantach, może jakieś polecacie?

3 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy bardzo mało znam się na olejach... ale jeśli migdałowy nawilża włosy, to pewnie będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleje to dla mnie czarna magia ;-)

    OdpowiedzUsuń