sobota, 21 grudnia 2013

Lovely Snow Dust nr 1

Przyszedł czas na pokazanie Wam ostatniego piasku z serii Snow Dust od Lovely. Nr 1 jest równie ozdobny, jak srebrny, ale wydaje mi się, że w porównaniu z dwoma poprzednikami wypada najsłabiej. Nie jest to takie typowe żółte złoto, tylko takie delikatniejsze. Poniżej widzicie 2 warstwy, ale 1 grubsza spokojnie by wystarczyła do pełnego pokrycia paznokci. 


Pochwalę się też, że udało mi się zdobyć paletkę Lovely i na dzień dobry w domu mi spadła, na szczęscie ucierpiał tylko czarny cień, którego i tak raczej nie użyję :)


Zdjęcia swatchy nie chciały mi wyjść, światło o tej porze już nie pozwalało mi zrobić zdjęć, jak na razie najbardziej podoba mi się drugi i siódmy kolor, idealne na co dzień, bo wolę siebie w delikatnym makijażu i ewentualnie mocnych ustach.


I jak Wam się podoba złotko? Który z tych lakierów jest Waszym ulubionym? Znajdziecie chwilę na malowanie paznokci w tym świątecznym szale?

9 komentarzy:

  1. Paletka świetna jest :) Poluje na nią bo kolory mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo polowałam, w końcu trafiłam przypadkiem :)

      Usuń
  2. Mam ten lakier- pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten lakier, a na długich paznokciach to już na maksa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiekne paznokcie. tylko pozazdroscic :)

    kochana obserwuje i po cichu licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletki nie znalazłam u siebie :( Lakier ładny ale ja poluję na biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na nią długo polowałam :( u mnie lakiery są wszystkie dostępne bez problemu

      Usuń
  6. śliczny ten lakier - mam jego srebrną wersję :)

    OdpowiedzUsuń