czwartek, 29 sierpnia 2013

Otagowana :)

Witam Was :)
Zostałam otagowana i postanowiłam odpowiedzieć. Mam nadzieję, że dziewczyny nie będą miały nic przeciwko temu, że zasady tagów skopiuję z ich blogów.

Nie przedłużając zbytnio, najpierw od Zielonookiej jędzy :*
The Versatile Blogger Award

Zasady:
1. Osoba nominowana pokazuje nagrodę u siebie na blogu.
2. Dziękuje nominującemu blogerowi na jego blogu.
3. Nominowany ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Należy nominować kolejnych 15 blogerów.
5. Informujemy nominowanych blogerów na ich blogach.

Pisałam już 50 faktów o mnie, ale postaram się dopisać coś czego tam zabrakło
1. Noszę soczewki już 9 lat, nie nadaję się do noszenia okularów, co chwilę miałam pokrzywione albo obdarte oprawki, bo albo w nich zasnęłam np. na boku albo przygniotłam przypadkiem, no zawsze coś.
2. Chciałabym się kiedyś poddać zabiegowi laserowej korekcji wzroku, ale przez to, że podczas zabiegu jest się świadomym boję się, gdyby do tego usypiali mogłabym lecieć już jutro.
3. Mam papugę i żółwia, ten drugi miał być mojego brata, ale tak wyszło, że to ja się nim zajmuję.
4. Brokuły, no właśnie, nie znoszę ich.
5. Bardzo podoba mi się samodzielne przygotowywanie przetworów, dżemów itd, chociaż sama nigdy nie próbowałam.
6. Przed moją pierwszą komunią, kręciłam z mamą włosy na ślimaczki, wyszły zbyt duże loki, więc genialnie psiknęłyśmy moje włosy wodą, wyprostowały się :D
7. Mój naturalny kolor włosów to jasny brąz, od dawna marzyłam o ciemnym brązie, moje marzenie zostało spełnione na któreś z moich urodzin (chyba 18) i teraz wciąż mam ciemne włosy.

Kolejny tag to Liebster blog od Klałdji 
"Nominacja do 'Liebstera' jest otrzymywana, za dobrą pracę.

Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga.
Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć
na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym),
oraz zadaje im 11 pytań. Nie można nominować
osoby, która Cię wybrała!"

1.Często chodzisz na zakupy (kosmetyczne, odzieżowe) ? 
Czasem, mam blisko do Rossmanna, więc jak czegoś potrzebuję to od razu idę. Myślę, że nie jestem zakupoholiczką.
2.Jaki kosmetyk lubisz najbardziej w tej chwili ?
Balsam do ciała Ziaja z serii Masło kakaowe.
3.Masz swoją "drugą połówkę" ?
Tak mam <3
4.Jaka jest Twoja ulubiona drogeria/perfumeria ?
Rossmann lub Hebe
.5.Często zamawiasz kosmetyki/ubrania przez internet ?
Rzadko, parę razy się nadziałam i teraz jestem do tego zniechęcona.
6.Chciałabyś mieć kiedyś dziecko?
Raczej tak :)
7.Ulubiona słodycz.
Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami.
8.Co sprawia, że na Twojej twarzy pojawia się uśmiech ?
Drobne, miłe gesty w moją stronę, uśmiechy innych
9.Jaki jest tytuł Twojej ulubionej książki ?
Chyba Harry Potter, mam jakiś sentyment do tej książki.
10. Jak lubisz spędzać swój weekend ?
To zależy od nastroju, ale najchętniej co tydzień chodziłabym do kina, gdyby nie ceny.
11. Jakie blogi zazwyczaj lubisz przeglądać ?
Teraz mam wakacje, więc regularnie przeglądam blogi, które obserwuję, ale pierwszym blogiem na którego zaglądałam był kulkaowszystkim.blogspot.com

Moje pytania:
1. Twoje życiowe motto?
2. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
3. Jaki masz talent?
4. Film, na którym się rozklejasz?
5. O czym marzysz?
6. Od czego jesteś uzależniona?
7. Co kupujesz najchętniej?
8. Najlepsze danie świata to...
9. Czego się boisz?
10. Twój KWC to..
11. Masz jakąś pasję, której poświęcasz każdą wolną chwilę?

Blogi, nominowane przeze mnie do obydwóch tagów:
http://mixofbeautiful.blogspot.com/
http://hone-your-english.blogspot.com/
http://liquidchocolate.blogspot.com/
i pozostałych, którzy chcą dołączyć :)




1 komentarz: