środa, 21 sierpnia 2013

AA Therapy Atopia Krem intensywnie nawilżający

 Witam Was :) od razu na wstępie zaznaczę, że nie jestem posiadaczką skóry atopowej, ale mimo wszystko zdecydowałam się używać tego kremu. 
Oczekiwałam głównie dobrego nawilżenia i po prostu dobrego kremu na dzień. 

Moja skóra czasem po myciu jest zaczerwieniona, ściągnięta i podrażniona, a czasem jest idealne - zero dyskomfortu, nie ma na to reguły. Potrzebowałam czegoś na te gorsze dni. Po nałożeniu momentalnie odczuwam ulgę i moja twarz od razu lepiej się czuje. Do tego skóra jest bardzo dobrze nawilżona. Ma raczej średniogęstą konsystencję, nie pozostawia tłustego fluidu na twarzy, a to dla mnie wielka zaleta, bo dobrze współpracuje z podkładami, zarówno tymi tradycyjnymi, jak i mineralnymi. 


Skład dla zainteresowanych: 


Mówiąc szczerze nie oczekiwałam wiele od tego kremu, bo wśród produktów AA jakoś nigdy nie znalazłam perełki, więc jestem pozytywnie zaskoczona. Pewnie nie raz jeszcze wrócę do tego kremu. A Wy znacie? Lubicie?


5 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremu, ale z AA miałam świetny żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też kiedyś od nich żel do mycia twarzy ale jakiegoś szału nie było :)

      Usuń
  2. Nie znam, ale wydaje się fajny, może kiedy go zakupię.
    Teraz używam krem na noc z AA, ale taki średniaczek. Nie nawilża mocno.

    OdpowiedzUsuń