poniedziałek, 18 lutego 2013

Glossy Box Luty

Witam, dzisiaj z małym opóźnieniem pokażę Wam moją wersję najnowszego Glossy Boxa. Jest to box na pierwsze urodziny GB, spójrzmy co tym razem przygotowali :)


Papierowe foremki do pieczenia babeczek i logo GB na wykałaczce :)
SCOTTISH FINE SOAP odżywka do włosów ARBORIA 11,90 zł/40 ml
SCOTTISH FINE SOAP szampon do włosów ARBORIA 11,90 zł/40 ml
L'OREAL PARIS Color Richie Le Vernis 20 zł/5ml (Pełny produkt)
TOŁPA Lekki nawilżający krem odprężający dermo face hydrativ 36,99 zł/40 ml (Pełny produkt)
MODEL CO Paleta cieni DUO Bronzed Goddess 80 zł/2x2,35 g (Pełny produkt)

Moje pierwsze wrażenia? Mimo wielu niepochlebnych opinii mnie się podoba, a to dlatego, że wszystkich produktów mogę użyć i nic nie pójdzie w świat :). Otrzymałam lakier do paznokci w kolorze 609 Divine Indigo i bardzo mi się ten kolor podoba, na zdjęciu raz wychodził bardziej niebieski, raz bardziej fioletowy, więc wrzucam Wam obydwie wersje.



Patrząc na buteleczkę według mnie jest bardziej fioletowy, jednak zobaczmy, jak wyjdzie na paznokciach. Krem Tołpy już na pierwszy rzut oka ma dla mnie ogromną zaletę, czyli filtr SPF 15. Szampon i odżywkę przetestuję głównie z ciekawości, bo od pewnego czasu jestem wierna Alterrze. Cienie w kolorze Maldives & Jamaica, jasny zdecydowanie bardziej mi się podoba. Foremki na babeczki oczywiście wykorzystam :). A jak Wam się podoba luty z GB ? 


1 komentarz:

  1. zrezygnowałam z subskrypcji glossyboxa , zawodził mnie :(

    OdpowiedzUsuń