wtorek, 16 października 2012

Mój ulubiony balsam :) Modelujący balsam ujędrniający do ciała Tołpa

Witajcie !
Dzisiaj napiszę Wam o balsamie, który mnie zachwycił, a mowa tu o balsami ujędrniającym Tołpy.
Zawiera ekstrakt z guarany, kwiatów koniczny, olej awokado, witaminę E oraz alantoinę.
Spójrzmy co obiecuje nam producent:

Obiecuje gładkość, odżywienie, regenerację skóry. I co do tych trzech nie mam w ogóle wątpliwości..
Co do ujędrnienia to sama nie wiem, skóra wygląda lepiej, ale nie wiem czy mamy do czynienia z jakimś superujędrnieniem.
 Ja stosowałam go po kąpieli i tylko i wyłącznie na noc, ponieważ zostawia tłusty fluid na skórze, ale rano budzimy się ze wspaniałą skórą, przyjemną w dotyku, idealnie nawilżoną, bez podrażnień, taką milutką ;)
Konsystencję ma dość rzadką, ale niewodnistą, bardzo dobrze się rozsmarowuje. Polecam szczególnie tym osobom, które potrzebują nawilżyć skórę. Cena to około 20 złotych.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz