wtorek, 13 maja 2014

Lovely Baltic Sand nr 7

Dziś pierwszy post o jednym z moich lakierowych nabytków z promocji -49%. Nowy piasek z serii Baltic Sand od Lovely. Nr 7 to piękny błękit, posiadający błyszczące drobiny różnej wielkości. To co widzicie na zdjęciu to dwie warstwy. Lakier ma dość śmieszną konsystencję, przez nagromadzenie drobinek sprawia wrażenie jakby malowało się paznokcie pianką. 


Jak Wam się podoba? Bo ja jestem nim zauroczona, pastelowy lakier w wersji piasku to coś na co czekałam :)

10 komentarzy:

  1. bardzo lubię piaski, sama mam z pease szary i zgniły brąz :). polowałam na różowy z wibo, ale wykupili w moim rossmanie :( ten Twój też bardzo ładny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. candy shop szybko się rozeszły, ja też się nie załapałam :(

      Usuń
  2. Ja mam piaskowy lakier z Wibo (ciemna zieleń). Bardzo długo się utrzymuje, polecam do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej serii o której mówisz mam fiolet i też go uwielbiam, rzeczywiście mają dobrą trwałość

      Usuń
  3. Też go kupiłam, ale jakoś nie jestem do niego w pełni przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem fanką tego koloru, więc wiadome było, że od razu go polubię, może pomaluj nim paznokcie i wtedy ocenisz :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń