poniedziałek, 15 lipca 2013

Loreal Rozświetlający krem BB

Witam Was :) 
Od dawna szukałam czegoś lżejszego na lato, bo podkłady na upały są dla mnie zbyt ciężkie
i w Rossmannie w cenie 40 złotych zauważyłam nowość od Loreala, czyli kolejny drogeryjny krem BB, jednak tym razem nie stał w szafie z kolorówka tej firmy, a na półce z kremami do twarzy. 


Najlepiej aplikuje mi się go palcami, nakładam na umytą twarz i nie używam już wtedy zwykłego kremu do twarzy, nie czuję takiej potrzeby, bo ten BB nie wysusza mi skóry. Nie pozostawia smug, łatwo go rozprowadzić równomiernie, bardzo ładnie rozświetla skórę, tak delikatnie, nie ma mowy o chamskim błysku :). Jednak lepiej nałożyć na niego puder dla utrwalenia, bo niestety zniknie z miejsc często dotykanych na twarzy. Średnio kryje, moje piegi prześwitują :). Ma SPF 15 a to dla mnie zawsze jest duża zaleta. Ma dość dziwny zapach, raz wydaje mi się mocno alkoholowy a raz taki sama nie wiem kwaśny? cytrusowy? Na szczęście szybko się ulatnia. Należę do osób o bardzo jasnej karnacji i teraz, gdy jestem troszkę opalona kolor jest idealny, ale myślę, że w okresie jesienno-zimowym byłby dla mnie za ciemny. Kolejny raz kolor jasny wcale taki jasny nie jest i niestety Loreal oferuje go nam tylko w 2 odcieniach - do cery jasnej i śniadej.


Skład dla zainteresowanych:


Na ręce: 


I po roztaciu:


Jestem z niego zadowolona, bo jest lekki i wręcz idealny na obecną porę roku. Nie zapycha, nie spływa w upały i naprawdę ma taką konsystencję, że nie przeszkadza na twarzy. :)
Odkryłyście go już? I polubiłyście się z nim? :)




1 komentarz:

  1. najlepszy bb krem który próbowałam to givenchy, gdyby nie cena na pewno bym go kupiła

    OdpowiedzUsuń