piątek, 25 stycznia 2013

Dermo Pharma

Witam Was po małej przerwie od pisania :) rozłożyła mnie paskudna choroba i wstrętna gorączka, ale już wracam do siebie. Jakiś czas temu firma Dermo Pharma przeprowadzała na swoim fb zapisy do testów konsumenckich, zgłosiłam się i się udało :). Przyjechała do mnie Maska kompres 4D i peeling enzymatyczny. 


 No to zacznijmy od peelingu i spójrzmy co obiecuje nam producent


Ma bardzo świeży i przyjemny zapach, konsystencja jest lekka i żelowa, pod palcami można wyczuć maleńkie kuleczki, jednak nie trą one jakoś mocno. W tych peelingach enzymatycznych, które miałam wcześniej nie było żadnych dodatków do mechanicznego złuszczania. Trzymałam go na skórze może jakieś 5 minut, po tym czasie skóra była odświeżona i gładka w dotyku. Ogólny efekt podobał mi się i przede wszystkim peeling nie wysuszył mi skóry.

Kolejny produkt to maseczka 

Po wypróbowaniu kilku maseczek tego typu bardzo mi się spodobały i tutaj także oczekiwałam zadowalającego efektu. Maseczka jest tylko na twarz, nie posiada przedłużenia na szyję, a szkoda :). Po zastosowaniu twarz również wyglądała dobrze, ale czegoś mi brakowało, a konkretnie nawilżenia, przez co zaraz po użyciu musiałam nałożyć krem 


Ogólnie mogę powiedzieć, że jeżeli lubicie tego typu produkty to warto spróbować, ja dla siebie wolałabym wersję nawilżającą. Pozdrawiam i miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz